Ophold på Højskolen på Sicilien inkluderer:

• Fly til og fra København til Sicilien.

• Transfer til og fra lufthavnen til hotellet.

• Ophold på hotel ofte inklusiv morgenmad.

• Danske guider og undervisere til udvalgte seværdigheder i byen, og på udflugter til de omkring liggende byer.

• Udover undervisningen vil der være fælles  arrangementer som samtalesalonger, foredrag, film, m.m. i løbet af ugen.

• Undervisning og foredrag på højskolen af de lærere, der er nævnt i programmet - der vil være min 30 timers undervisning i alt.

• Vi vil deltage lokale aktiviter som helgen fester, madfestivalen, processioner, filmaftener med Sicilianske  temaer, koncerter og andet relevant.

• Hjælp og støtte af personalet på Højskolen på Sicilien gennem hele rejsen.

• Da flere af underviserne i perioder bor på Sicilien eller kommer  derfra - vil vi som oftest ikke flyve med fra København til Sicilien og retur. Men vi vil byde jer velkommen i lufthavnen og ligeledes følge jer til lufthavnen og tage afsked derfra.

• Højskolen står  for undervisningen.

• Italien Information Service søger for at fremsende detaljerede rejseinformationer.

• Højskolen på Sicilien  bruger Italien Information Service som teknisk rejsearrangør - disse er ansvarlige for rejsen.

Da de enkelte rejser har forskelligt program - så læs mere detaljeret program og udspecifikationer under de enkelte rejser.

Man er altid velkommen til at ringe eller kontakte Højskolen på Sicilien med spørgmål omkring undervisning:

Info: Højskolen på Sicilien

Tine Kragh. tlf. (+45) 29647787

Haveforeningen Engly 45,

2300 kbh.S.

Eller omkring rejsen, fly og hotel:

Højskolen på Siciliens teknisk rejsearrangør:

Link

Italien Information Service er et rejsebureau med speciale i rejser til Italien.

Omkring tilmelding:

Tilmelding er bindende, og depositum tilbagebetales ikke i tilfælde af afbud.

Restbeløbet betales senest 6 uger før afrejsen.

NB: Såfremt Udenrigsministeriets rejsevejledninger fraråder rejser til destinationen, refunderes hele det indbetalte beløb uden besvær!

Betaling:
Når du tilmelder dig, vil du modtage en bekræftelse.  Depositum på 3000 kr. pr. person betales indenfor 8 dage.

Join our mailing list

Never miss an update